۳-۷- روایی پرسشنامه ۷۶
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل دادهها ۷۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافتههای تحقیق
۴-۱- توصیف دادهها ۷۹
۴-۲- آزمون فرضیات ۸۲
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- جمعبندی یافتههای تحقیق ۹۳
۵-۲- فرضیات پژوهش ۹۴
۵-۲-۱- فرضیههای اصلی پژوهش ۹۴
۵-۲-۲- فرضیههای فرعی پژوهش ۹۴
۵-۳- پیشنهادات ۹۸
۵-۳-۱- پیشنهادات حاصل از نتایج پژوهش ۹۸
۵-۳-۲- پیشنهادات برای پژوهشهای آتی ۹۹
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۴- محدودیتهای پژوهش و سخن آخر ۱۰۰
منابع و مآخذ
منابع فارسی أ
منابع لاتین ث
ضمائم
پرسشنامه خ
فهرست شکلها و نمودارها
شکل ۱-۱: مدل لاویج و استاینر ۳
شکل ۱-۲: گامهای فرایند پژوهش ۷
شکل ۲-۱: جایگاه تبلیغات در آمیخته بازاریابی ۱۱
شکل ۲-۳ الگوی M5: پنج تصمیم اساسی در تبلیغ ۱۸
شکل۲-۴: کانالهای رسانه و جایگاه وب ۳۲
شکل ۲-۵: مدل «لاویج و استاینر» (سلسله مراتب اثرات) ۶۴
شکل ۳-۲: نمونه سوال پرسشنامه در مورد متغیر دوست داشتن ۷۵
شکل ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت گردشگران پاسخگو (درصد) ۷۹
شکل ۴-۲: وضعیت سن گردشگران پاسخگو (درصد) ۸۰
شکل ۴-۳: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب میزان تحصیلات (درصد) ۸۰
شکل ۴-۴: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب تعداد دفعات دیدار از ایران (درصد) ۸۱
فهرست جدولها
جدول ۲-۱: مقایسه مزایای تبلیغات در رسانههای مختلف ۳۶
جدول ۲-۲: درآمدها و هزینههای تبلیغات اینترنتی ۳۸
جدول ۳-۱: بازارهای عمده گردشگرفرست به ایران ۷۲
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت گردشگران پاسخگو ۷۹
جدول ۴-۲: وضعیت سن گردشگران پاسخگو ۸۰
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب میزان تحصیلات ۸۰
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب تعداد دفعات دیدار از ایران ۸۱
جدول ۴-۵: توزیع فراوانی گردشگران پاسخگو بر حسب کشور مبدا ۸۱
جدول ۴-۶: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «آگاهی» ۸۳
جدول ۴-۷٫ نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «آگاهی» ۸۳
جدول ۴-۸: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «دانش» ۸۴
جدول ۴-۹: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «دانش» ۸۵
جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «علاقه» ۸۵
جدول ۴-۱۱: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «علاقه» ۸۶
جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «ترجیح» ۸۶
جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «ترجیح» ۸۷
جدول ۴-۱۴: نتایج آزمون t برای بررسی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «متقاعد شدن» ۸۷
جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی تأثیرگذاری ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر متغیر «متقاعد شدن» ۸۷